vendredi 4 octobre 2013

Crafty Friday - Preschooler's alphabet printables


 This week in Crafty Friday, I share with you this amazing project !
Cette semaine dans Crafty Friday, je partage avec vous ce super projet !


My 4-year-old son is constantly asking me : "Mom, what's the letter of..."
Mon fils de 4 ans est constamment en train de me demander "Maman, c'est quoi la lettre de..."

 
So, I figured out it would be a nice way to make him remember the alphabet.
 Je me suis dit que ce serait une bonne occasion de lui apprendre l'alphabet.


So I decided to make cards to remind him what I answered.
 J'ai donc décidé de faire des cartes pour lui faire mémoriser les lettres.
 

So I thought of all the names of the people that my son knows and came up with THAT.
Donc j'ai essayé de réunir tous les noms des personnes que mon fils connait 
et je suis ressortie avec CA !


Help yourselves and enjoy all these free printables !
Servez-vous et utilisez tous ces printables gratuits !

 
 
 


1 commentaire:

  1. This is a great idea, I love the bright colors. Thanks for sharing these, I will be trying them with my little one.

    RépondreSupprimer